Associació Catalana per a la Telemàtica Educativa

  • ACTE - Facebook
  • ACTE - Twitter
Dijous 05 de Desembre del 2024

Desigualtats socials, equitat educativa, accés universal als estudis, política de beques, ascensor social… Aquestes han sigut les línies de recerca que han ocupat el sociòleg Xavier Martínez Celorrio, professor a la UB, al llarg de la seva carrera acadèmica. Però, a més a més, últimament les seves reflexions sobre la proliferació d’innovacions pedagògiques a les escoles han estat molt comentades. Conversador directe i desacomplexat, molt crític amb la manca d’inversió en educació, Celorrio es mostra optimista davant «una onada de canvi genuí als centres educatius, que ve des de baix» i que espera que posi punt final al model educatiu memorístic i selectiu.

Llegiu-ne més fent clic aquí.

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers per tal d'obtenir informació estadística sobre la base de les dades de navegació dels visitants. Si continues navegant entenem que acceptes el seu ús i, en cas de no acceptar la seva instal·lació, hauràs de visitar l'apartat de Política de Cookies , on trobaràs la forma d'eliminar-les o rebutjar-les. ACEPTAR
Aviso de cookies