Associació Catalana per la Telemàtica Educativa

  • ACTE - Facebook
  • ACTE - Twitter
Divendres 12 de Abril del 2024

“Jo és que sóc de lletres” és una frase recurrent en totes aquelles persones que, probablement per la dificultat, van decidir deixar de banda les matemàtiques -i tot allò en el que estan involucrades- quan van tenir l’oportunitat. Ara, un equip d’investigadors de les universitats de Stanford i Georgetown creu haver descobert per què per a alguns aprendre les matemàtiques és un repte gairebé impossible. Les conclusions del seu estudi, publicat a Frontiers in Psychology, indiquen que -igual que la dislexia- el fet de ser dolent en mates podria ser un trastorn de l’aprenentatge.

Llegiu-ne més aquí.

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers per tal d'obtenir informació estadística sobre la base de les dades de navegació dels visitants. Si continues navegant entenem que acceptes el seu ús i, en cas de no acceptar la seva instal·lació, hauràs de visitar l'apartat de Política de Cookies , on trobaràs la forma d'eliminar-les o rebutjar-les. ACEPTAR
Aviso de cookies