Associació Catalana per la Telemàtica Educativa

  • ACTE - Facebook
  • ACTE - Twitter
Dijous 16 de Març del 2023

“No sé què fer”, “estic avorrit”, “què faig ara?”. Són frases que acostumem a escoltar dels nens quan ells mateixos es topen amb un temps buit, sense una activitat programada o sense algun dispositiu al qual endollar aquestes hores que, en un primer moment, semblen desertes del “fer”.

Tendim a interpretar aquest temps com “perdut”, perquè sembla que el nen no està fent res que li reporti algun tipus d’aprenentatge, que no fa res “útil”. Això últim va unit a la idea que l’útil és el que implicaria per a ell algun benefici, en el futur, en el terreny de les competències laborals. Entre elles podríem esmentar: l’aprenentatge d’idiomes, els esports, el reforç de les classes del col·legi, qualsevol cosa que pugui “obrir-li les portes” a una bona carrera, a un bon treball.

Llegiu-ne més fent clic aquí.

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers per tal d'obtenir informació estadística sobre la base de les dades de navegació dels visitants. Si continues navegant entenem que acceptes el seu ús i, en cas de no acceptar la seva instal·lació, hauràs de visitar l'apartat de Política de Cookies , on trobaràs la forma d'eliminar-les o rebutjar-les. ACEPTAR
Aviso de cookies
%d bloggers like this: