Associació Catalana per la Telemàtica Educativa

  • ACTE - Facebook
  • ACTE - Twitter
Dijous 25 de Abril del 2024

Els nous robots digitals ofereixen milions de bons vídeos, però difícilment avaluaran un projecte o faran una tutoria.

Cap mestre pot obviar que els nous alumnes arriben a l’aula amb molta informació prèvia, no necessàriament ben articulada. I quan surten de l’aula poden seguir aprofundint sense límits en funció dels seus interessos i potencialitats. L’autoritat del mestre ja mai més serà la d’un intermediari que subministra els seus coneixements dosificats.

Com podem cultivar la curiositat intel·lectual? Descobriu-ho fent clic aquí

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers per tal d'obtenir informació estadística sobre la base de les dades de navegació dels visitants. Si continues navegant entenem que acceptes el seu ús i, en cas de no acceptar la seva instal·lació, hauràs de visitar l'apartat de Política de Cookies , on trobaràs la forma d'eliminar-les o rebutjar-les. ACEPTAR
Aviso de cookies