Associació Catalana per la Telemàtica Educativa

  • ACTE - Facebook
  • ACTE - Twitter
Dimarts 08 de Octubre del 2024

“Ara mateix la meva aula és un infern dolorosíssim. Els nens allà aparcats, plorant com salvatges i no els pots atendre a tots, en fi, horrible. Tinc 14 criatures, de les quals moltes no arriben a l’any encara, 14. El suport que està per tres classes i gairebé no ve, en fi, estic sola amb 14. Jo, amb aquest amuntegament, no puc. És inhumà, em sembla maltractament infantil”.

El que està descrivint una companya, educadora de 0-3, és el principi de curs en la seva escola, el període d’adaptació. Una cosa que, malauradament, es viu de forma semblant en molts altres centres d’Infantil, siguin escoles o col·legis. Diversos factors porten a la situació descrita: d’una banda, els centres i els seus claustres tenen dificultats a l’hora de consensuar i organitzar un funcionament més respectuós, quan no manifesten falta de sensibilitat generalitzada i de professionalitat; de l’altra, les famílies no disposen, sovint, del temps o la flexibilitat laboral suficient per acompanyar els seus fills i filles, o no ho fan per no ser conscients de la transcendència d’aquest despreniment respectuós i graduat.

Llegiu-ne més fent clic aqui. 

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers per tal d'obtenir informació estadística sobre la base de les dades de navegació dels visitants. Si continues navegant entenem que acceptes el seu ús i, en cas de no acceptar la seva instal·lació, hauràs de visitar l'apartat de Política de Cookies , on trobaràs la forma d'eliminar-les o rebutjar-les. ACEPTAR
Aviso de cookies