Què significa per vostè ser el vuitè millor professor de secundària i batxillerat de l’Estat?
Per un costat és un honor i penso que és un agraïment a la feina ben feta. També crec que és una responsabilitat per intentar mantenir el bon nivell de l’educació i ajudar a millorar-la.
Per participar en aquests premis a vostè l’havien de proposar terceres persones. Sap qui ho va fer i per què?
No. Et podien proposar des de professors, alumnes o exalumnes fins a gent que hagués estat en tallers amb tu.
Quins barems de la seva feina li van servir perquè el jurat dels premis el classifiqués en el vuitè lloc?
Hi havia una sèrie de criteris en els quals havies de demostrar si havies generat articles, quines activitats s’havien publicat a mitjans de comunicació, si fas tallers o formació i quina presència tens a les xarxes socials, entre d’altres. El fet d’utilitzar les noves tecnologies era important, però també pesava molt el fet que si tu fas una bona pràctica educativa aquesta traspassi les fronteres de l’aula.