Associació Catalana per la Telemàtica Educativa

  • ACTE - Facebook
  • ACTE - Twitter
Divendres 01 de Març del 2024

“Els professors tenim les eines per detectar les altes capacitats dels alumnes i saber com les podem potenciar. Hem d’incloure les famílies en el procés”. Això ens ho ha explicat Rosa Vela, que és professora i coordina grups de treball i recerca en intervenció educativa per a alumnes amb altes capacitats, a l’Institut de Ciències de l’Educació de la Universitat de Barcelona. Avui hem trencat mites, perquè tenir altes capacitats no vol dir treure bones notes ni ser un alumne brillant. Hem conegut el Jan i l’Emma, que tenen 16 i 17 anys i altes capacitats.

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers per tal d'obtenir informació estadística sobre la base de les dades de navegació dels visitants. Si continues navegant entenem que acceptes el seu ús i, en cas de no acceptar la seva instal·lació, hauràs de visitar l'apartat de Política de Cookies , on trobaràs la forma d'eliminar-les o rebutjar-les. ACEPTAR
Aviso de cookies