Associació Catalana per la Telemàtica Educativa

  • ACTE - Facebook
  • ACTE - Twitter
Divendres 01 de Març del 2024

L’impacte de les tecnologies emergents en l’educació i com les escoles s’adaptaran a aquests canvis, així com el paper de les dones a les carreres de ciència, tecnologia, enginyeria i matemàtiques –conegudes com a STEM, per les seves sigles en anglès-, seran eixos de debat de la desena edició del congrés ITworldEdu. L’esdeveniment, que espera reunir prop de 900 professionals de l’àmbit educatiu a l’Auditori de Sant Cugat els dies 16 i 17 d’abril, abordarà la transformació del sector de l’ensenyament a Catalunya i la gestió del canvi que ha suposat la digitalització de les aules.

El congrés, organitzat per Edutech Cluster, i que compta amb la col·laboració del centre tecnològic Eurecat, té com a propòsit “compartir les novetats i tendències de la tecnologia educativa, mostrar les experiències de les escoles més innovadores i els ecosistemes i metodologies basades en les TIC que afavoreixen un millor procés d’ensenyament i aprenentatge”, segons remarca Patrícia Remiro, Cluster Manager d’Edutech.

L’ITworldEdu, continua Remiro, “s’adreça a responsables i directius de centres i agrupacions educatives, professors que innovin en aplicacions tecnopedagògiques a l’aula, a empreses, start-ups, joves emprenedors amb solucions tecnològiques en l’àmbit educatiu i a qualsevol professional o administració amb interès en la innovació educativa”

Llegiu-ne més aquí

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers per tal d'obtenir informació estadística sobre la base de les dades de navegació dels visitants. Si continues navegant entenem que acceptes el seu ús i, en cas de no acceptar la seva instal·lació, hauràs de visitar l'apartat de Política de Cookies , on trobaràs la forma d'eliminar-les o rebutjar-les. ACEPTAR
Aviso de cookies