Associació Catalana per la Telemàtica Educativa

  • ACTE - Facebook
  • ACTE - Twitter
Dimecres 22 de Maig del 2024

Els estudiants que juguen a videojocs ‘online’ treuen millors notes en ciènciesmatemàtiques i tests de lectura, segons un estudi publicat a la revista ‘International Journal of Communication’. En paral·lel, l’estudi posa en relleu que els alumnes que empren molt sovint xarxes socials com Facebook i Twitter solen treure notes més baixes (aproximadament un 4% pitjors que la mitjana, un percentatge que augmenta a mesura que augmenten les hores que cada jove destina a les xarxes socials).

Si vols saber-ne més d’aquest estudi, clica aquí.

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers per tal d'obtenir informació estadística sobre la base de les dades de navegació dels visitants. Si continues navegant entenem que acceptes el seu ús i, en cas de no acceptar la seva instal·lació, hauràs de visitar l'apartat de Política de Cookies , on trobaràs la forma d'eliminar-les o rebutjar-les. ACEPTAR
Aviso de cookies