La música reforça les habilitats comunicatives, el treball en grup, la creativitat i l’autodisciplina, i la pràctica instrumental augmenta la coordinació, la memòria i el ritme.
És una educació que sona bé i que ajuda a fer que els infants reforcin les habilitats comunicatives, el treball en grup, la creativitat, l’autodisciplina, la memòria, el ritme, l’oïda i la coordinació. Quan l’ensenyament musical entra a l’aula, molts sentiments i emocions solen sortir per la finestra… Segons confirmen científics i educadors, la música ajuda a alliberar-se i té un poder terapèutic que, a més, potencia l’aprenentatge d’altres matèries.
Dàmaris Gelabert, pedagoga i musicoterapeuta, autora i cantant de cançons infantils, ho té clar. Creadora del mètode Totsona d’Estimulació Musical a l’etapa de 0 a 6 anys, defensa que la música és el primer llenguatge i que la cançó és un canal de comunicació afectiva.
Llegiu la notícia fent clic aquí.