Associació Catalana per la Telemàtica Educativa

  • ACTE - Facebook
  • ACTE - Twitter
Dijous 28 de Març del 2024

La música reforça les habilitats comunicatives, el treball en grup, la creativitat i l’autodisciplina, i la pràctica instrumental augmenta la coordinació, la memòria i el ritme.
És una educació que sona bé i que ajuda a fer que els infants reforcin les habilitats comunicatives, el treball en grup, la creativitat, l’autodisciplina, la memòria, el ritme, l’oïda i la coordinació. Quan l’ensenyament musical entra a l’aula, molts sentiments i emocions solen sortir per la finestra… Segons confirmen científics i educadors, la música ajuda a alliberar-se i té un poder terapèutic que, a més, potencia l’aprenentatge d’altres matèries.
Dàmaris Gelabert, pedagoga i musicoterapeuta, autora i cantant de cançons infantils, ho té clar. Creadora del mètode Totsona d’Estimulació Musical a l’etapa de 0 a 6 anys, defensa que la música és el primer llenguatge i que la cançó és un canal de comunicació afectiva.
Llegiu la notícia fent clic aquí.

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers per tal d'obtenir informació estadística sobre la base de les dades de navegació dels visitants. Si continues navegant entenem que acceptes el seu ús i, en cas de no acceptar la seva instal·lació, hauràs de visitar l'apartat de Política de Cookies , on trobaràs la forma d'eliminar-les o rebutjar-les. ACEPTAR
Aviso de cookies