Associació Catalana per la Telemàtica Educativa

  • ACTE - Facebook
  • ACTE - Twitter
Dijous 25 de Abril del 2024

Project Zero, un dels equips de recerca més reconeguts de la Harvard Graduate School of Education, és com una atalaia amb una vista privilegiada al món –literalment– de l’educació. A dalt de tot s’hi troba l’investigador Daniel Wilson, ocupant una cadira on fins fa uns anys s’hi asseia Howard Gardner, psicòleg que va desenvolupar la teoria de les intel·ligències múltiples. Wilson ha participat aquests dies al simposi internacional Barcelona Educació Canvi –impulsat per la Universitat Ramon Llull, Fundació Jesuïtes Educació i Col·legi Montserrat–, que congrega docents d’arreu del món que busquen aprendre dels centres educatius innovadors de la capital catalana. El director de Project Zero ha estat l’encarregat de tancar les jornades amb una ponència sobre com crear contextos que afavoreixin l’aprenentatge. En aquest cas a les escoles, tot i que la seva recerca també s’amplia en àmbits com el laboral.

Llegiu-ne més fent clic aquí. 

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers per tal d'obtenir informació estadística sobre la base de les dades de navegació dels visitants. Si continues navegant entenem que acceptes el seu ús i, en cas de no acceptar la seva instal·lació, hauràs de visitar l'apartat de Política de Cookies , on trobaràs la forma d'eliminar-les o rebutjar-les. ACEPTAR
Aviso de cookies