Associació Catalana per la Telemàtica Educativa

  • ACTE - Facebook
  • ACTE - Twitter
Divendres 23 de Febrer del 2024

La manca de recursos econòmics i de formació del professorat són alguns dels motius pels quals el Marc Unitari de la Comunitat Educativa (MUCE), que suma actors educatius catalans com els sindicats, els estudiants o les AMPA, ha rebutjat aquest dimarts el projecte de Decret de l’atenció educativa a l’alumnat en el marc d’un sistema educatiu inclusiu. Aquest nou marc normatiu, que ha de regular el futur model d’escola inclusiva a les aules catalanes, s’hauria d’aprovar per part del Govern com a molt tard el proper mes de novembre, segons fonts del departament d’Ensenyament.

Jaume Aguilar, portaveu de la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya (FMRPC), ha explicat que estan “d’acord amb la filosofia del decret”, que camina cap a la inclusió plena dels alumnes amb necessitats educatives especials als centres ordinaris, però dubten que es pugui implementar ara ja que, entre d’altres, “la formació del professorat està sota mínims”.

Descobriu-ne més fent clic aquí.

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers per tal d'obtenir informació estadística sobre la base de les dades de navegació dels visitants. Si continues navegant entenem que acceptes el seu ús i, en cas de no acceptar la seva instal·lació, hauràs de visitar l'apartat de Política de Cookies , on trobaràs la forma d'eliminar-les o rebutjar-les. ACEPTAR
Aviso de cookies