Associació Catalana per la Telemàtica Educativa

  • ACTE - Facebook
  • ACTE - Twitter
Dilluns 14 de Octubre del 2024

“El cervell necessita emocionar-se per aprendre”, explica José Ramón Gamo, neuropsicòleg infantil i director del Màster en neurodidàctica de la Universitat Rei Joan Carles. En els últims anys, a l’Estat espanyol han aparegut diferents corrents que volen transformar el model educatiu i una d’elles és la neurodidàctica. No és una metodologia, sinó un conjunt de coneixements que està aportant la investigació científica en el camp de la neurociència i la seva relació amb els processos d’aprenentatge. “Abans només es podia observar el comportament dels alumnes, però ara gràcies a les màquines de neuroimatge podem veure l’activitat cerebral mentre realitzen tasques”, afegeix Daina. Aquesta informació serveix als professors i pedagogs per decidir quins mètodes són els més eficaços. Llegiu-ne més fent clic aquí.

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers per tal d'obtenir informació estadística sobre la base de les dades de navegació dels visitants. Si continues navegant entenem que acceptes el seu ús i, en cas de no acceptar la seva instal·lació, hauràs de visitar l'apartat de Política de Cookies , on trobaràs la forma d'eliminar-les o rebutjar-les. ACEPTAR
Aviso de cookies