Associació Catalana per la Telemàtica Educativa

  • ACTE - Facebook
  • ACTE - Twitter
Dijous 30 de Maig del 2024

“Sentir-se bé, tenir salut, amics, poder jugar, estar bé emocionalment…”. Així responen la Sara, la Maria, la Montse i l’Airam, quatre alumnes de Sisè de l’escola Mestre Morera de Barcelona quan se’ls pregunta què és per a ells el benestar. És la seva opinió i la tenen bastant clara. Però quin és el seu grau de benestar? I el de la resta d’infants barcelonins? El projecte Benestar subjectiu de la infància a Barcelona, de l’Institut d’Infància i Adolescència, s’ha proposat de mesurar-ho per encàrrec de l’Ajuntament de la ciutat.

Descobriu-ne més fent clic aquí.

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers per tal d'obtenir informació estadística sobre la base de les dades de navegació dels visitants. Si continues navegant entenem que acceptes el seu ús i, en cas de no acceptar la seva instal·lació, hauràs de visitar l'apartat de Política de Cookies , on trobaràs la forma d'eliminar-les o rebutjar-les. ACEPTAR
Aviso de cookies