Associació Catalana per la Telemàtica Educativa

  • ACTE - Facebook
  • ACTE - Twitter
Dimecres 24 de Juliol del 2024

L’avaluació dels programes educatius -com una forma de millorar la seva qualitat- és un dels temes que genera més debat en el marc de la comunitat educativa. Però, a què ens referim quan parlem d’educació “basada en evidències”? Fonamentalment al fet que, a l’hora d’escollir entre diverses estratègies educatives, és aconsellable decantar-se per la millor recolzada per la recerca.

Conscient de la vocació transformadora de la major part de mestres i professors –així com de l’esforç que suposa impulsar programes generadors de canvi a les aules–,  EduCaixa ha decidit dirigir el seu treball en aquesta direcció i emfasitzar en la labor transformadora mitjançant la construcció d’evidències.

Per això ha situat en l’eix de la seva intervenció l’avaluació de programes educatius, entenent l’avaluació no com a mecanisme de control sinó com a base imprescindible d’impuls de pràctiques educatives transformadores. És a dir, no es tracta de mesurar si l’alumne aconsegueix determinats objectius, sinó d’esbrinar si les mesures educatives que s’han aplicat serveixen per aconseguir els objectius marcats.

Llegiu-ne més fent clic aquí

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers per tal d'obtenir informació estadística sobre la base de les dades de navegació dels visitants. Si continues navegant entenem que acceptes el seu ús i, en cas de no acceptar la seva instal·lació, hauràs de visitar l'apartat de Política de Cookies , on trobaràs la forma d'eliminar-les o rebutjar-les. ACEPTAR
Aviso de cookies