Associació Catalana per la Telemàtica Educativa

  • ACTE - Facebook
  • ACTE - Twitter
Dimecres 24 de Abril del 2024

Gràcies als avenços en el camp de la neurociència, entre d’altres, la idea que tenim dels alumnes amb altes capacitats (AACC), així com les pautes d’actuació amb ells, s’allunyen cada vegada més d’aquelles definicions basades únicament en el coeficient, com és el cas de la que planteja l’Organització Mundial de la Salut (OMS), que defineix a una persona superdotada com “aquella que compta amb un coeficient intel·lectual superior a 130”. Avui en dia, hi ha diferents enfocaments a l’hora de definir-la: hi ha teories basades en el rendiment, altres basades en els components cognitius, teories basades en els components socioculturals i teories basades en les capacitats.

Descobriu-ne més fent clic aquí

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers per tal d'obtenir informació estadística sobre la base de les dades de navegació dels visitants. Si continues navegant entenem que acceptes el seu ús i, en cas de no acceptar la seva instal·lació, hauràs de visitar l'apartat de Política de Cookies , on trobaràs la forma d'eliminar-les o rebutjar-les. ACEPTAR
Aviso de cookies