L’impacte de les tecnologies emergents en l’educació i com les escoles s’adaptaran a aquests canvis, així com el paper de les dones a les carreres de ciència, tecnologia, enginyeria i matemàtiques –conegudes com a STEM, per les seves sigles en anglès-, seran eixos de debat de la desena edició del congrés ITworldEdu. L’esdeveniment, que espera reunir prop de 900 professionals de l’àmbit educatiu a l’Auditori de Sant Cugat els dies 16 i 17 d’abril, abordarà la transformació del sector de l’ensenyament a Catalunya i la gestió del canvi que ha suposat la digitalització de les aules.
El congrés, organitzat per Edutech Cluster, i que compta amb la col·laboració del centre tecnològic Eurecat, té com a propòsit “compartir les novetats i tendències de la tecnologia educativa, mostrar les experiències de les escoles més innovadores i els ecosistemes i metodologies basades en les TIC que afavoreixen un millor procés d’ensenyament i aprenentatge”, segons remarca Patrícia Remiro, Cluster Manager d’Edutech.
L’ITworldEdu, continua Remiro, “s’adreça a responsables i directius de centres i agrupacions educatives, professors que innovin en aplicacions tecnopedagògiques a l’aula, a empreses, start-ups, joves emprenedors amb solucions tecnològiques en l’àmbit educatiu i a qualsevol professional o administració amb interès en la innovació educativa”
Llegiu-ne més aquí