Memòria d’activitats
Escola d’Estiu
Aquest any la principal preocupació a Acte va ser d’oferir formacions en recursos didàctics pràctics en cas que el professorat hagués de servir-se novament de la tecnologia davant de possibles restriccions presencials. Oferir recursos per què el docents pogués incorporar la tecnologia en les matèries i assignatures de la seva especialitat.
Els 32 cursos impartits han tractat temàtiques diverses, des d’estratègies per a millorar el domini de la tecnologia aplicada a l’aula, fins a aspectes psicològics que puguin afectar l’alumne, així com programes de matèries socials i artístiques.
La valoració dels participants ha estat positiva tal com recullen les enquestes de valoració. El 87% dels participants opinen que els cursos han respost “MOLT” o “FORÇA” a les seves expectatives. El 85% dels enquestats, opina que estan “MOLT” o “FORÇA” satisfets amb nivell de coneixements/habilitats adquirits. Considerem que la realitat social des del punt de vista pedagògic respon als objectius esmentats, de cara a l’any que ve creiem primordial continuar en aquesta línia.
Activitats d’Hivern curs 2020-2021
Partint de la realitat social que hem viscut en els darrers mesos i que ha deixat en evidència les mancances tecnològiques en el sector educatiu ens ha mostrat que no només cal una formació, sinó que cal punts de trobada que convidin a la reflexió, al treball cooperatiu i al debat per a poder avançar cap a una educació coherent amb la realitat social.
Hem fet un treball de reflexió sobre la nostra identitat proposant activitats per abordat diferents espais i perspectives que amb especial incidencia a la realitat de l’aula
Enguany hem fet un treball d’anàlisi sobre la nostra identitat abordant noves tipologies d’activitats organitzades en
- Espais de reflexió sobre les tecnologies amb especial incidència a la realitat de l’aula
- Grup de treball: Interferències de les xarxes socials en el món educatiu
- Parlem del Porno
- Taller Abús de les pantalles i addicció als videojocs
- Taula rodona: “L’escola inclusiva en època de la COVID”
- Activitats adreçades a recollir el treball dels alumnes a l’aula
- Jocs florals, Sant Jordi!!! Materials publicats online per reconèixer la feina feta als centres
- Col·laboracions amb altres entitats, no estrictament vinculades al mon docent, per apropar noves perspectives a l’aula
- Jornada Astronòmica GACC on diversos experts i associacions varen exposar el treball deles agrupacions astronòmiques, clubs i centres educatius
La participació en aquest activitats ens ha mostrat algun dels interessos dels docents.
Aquets curs les maletes pedagògiques ha quedat aturat per les restriccions COVID en el préstec de materials entre centres
Memòria econòmica
Ingressos | 49.040,00 € |
Subvencions | 32.229,00 € |
Quotes socis | 16.940,00 € |
Serveis | 1.600,00 € |
Despeses | 45.896,59 € |
Docència i organització | 25.629,75 € |
Material dels cursos | 8.121,75 € |
Divulgació | 1.971,81 € |
Serveis Web | 1.377,84 € |
Activitats hivern | 2.200,00 € |
Impostos | 6.000,00 € |
Aministració | 344,93 € |
Assegurança | 250,51 € |
Saldo | 3143,41 € |