Maleta del dol
Taula rodona L’escola inclusiva en època de la Covid
Portem l'escola a debat amb la Taula rodona: "L’escola inclusiva en època de la Covid" Dia Dijous 3 de juny a les 18 30 h online El Decret de l'Escola Inclusiva del 2017 es va anar aplicant, no sense dificultats, va posar en evidència les mancances del sistema...
Itineraris virtuals a l’aula
Divendres 8 de maig a les 10h, a càrrec de l'Albert Ferrés. A través de Meet. Voleu conèixer els itineraris virtuals a l'aula? A través del Tour Creator de Google els alumnes aprenen a crear itineraris virtuals a través de punts d'interès, gimcanes virtuals... El...
Atenció a la diversitat en temps de confinament educatiu
Dimecres 29 d’abril a les 17h, a càrrec d'en Joaquim Fonoll. A través de Zoom. L’atenció a la diversitat sempre ha estat un repte a l’aula.Ara que les circumstàncies fan replantejar la nostra educativa habitual, potser és un bon moment per adoptar estratègies docents...
Millorem l’expressió escrita amb eines digitals
Dilluns 20 d’abril a les 17h, a càrrec d'en Joaquim Fonoll. Per saber escriure cal aprendre a reescriure. No és estrany que el processador de text s’hagi convertit en una eina fonamental en la producció de text Més enllà dels diccionaris...
Eines per elaborar rúbriques
Dimecres 22 d’abril a les 13h, a càrrec de la Nerea Montaño. La Nerea Montaño ens va oferir una sessió sobre blogs. Es tractava d’una aproximació a aquesta eina de treball. Per això, va fer servir un Genially com a suport teòric. A més a més, va explicar pas per...
Robòtica (II)
Dimarts 14 d’abril a les 12h, a càrrec de la Rocio Lara Dos programaris que ens permeten treballar experiències de programació amb els robots virtuals de Codey-Rocky i m-Bot.
Fes un joc amb l’Sratch
Joaquim Fonoll Un joc és molt més que un programa d’ordinador. Hi ha una història, uns gràfics, uns personatges, un repte i fins i tot una recerca documental. Amb Scratch, es poden dissenyar jocs de moltes tipologies: d’acció, d’estratègia d’habilitat, de simulació...
Assaig de didàctica : de l’error al coneixement.
A càrrec de Jordi Achon En un entorn didàctic interdisciplinari que aposta per la resolució de problemes i el treball per projectes STEAM és on millor es conrea la capacitat d’aprendre per assaig i error de les noies i dels nois; i, de retruc, també la del...
Aprendre a llegir i escriure
a càrrec de Joaquim Fonoll A la presentació trobaràs els enllaços als diferents documents Aprendre a llegir i escriure amb eines del S XXI from Joaquin Fonoll