
Sóc la Virgínia Marugán, professora de llengües a secundària, especialitzada en llengua anglesa, amb quinze anys d’experiència docent. Actualment treballo a l’àrea de cultura digital, àmbit que m’apassiona i en el qual m’interesso especialment per la integració de les tecnologies digitals a l’aula. Tinc un fort compromís amb la internacionalització de l’aprenentatge de les llengües estrangeres i amb la promoció d’un enfocament comunicatiu en l’ensenyament de la llengua.
Pel que fa a la meva formació, sóc filòloga anglesa i actualment estic cursant el màster en Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement a la Universitat Rovira i Virgili.
Al llarg de la meva trajectòria en centres educatius, he exercit diversos càrrecs de coordinació, com ara cap de departament de Llengües i Humanitats. També he format part de la comissió digital i de l’equip impulsor d’innovació educativa. A més, he liderat la comissió multilingüe, assumint la redacció del Pla Lingüístic de Centre, la coordinació de l’aula d’acollida, l’organització de certàmens literaris a nivell de centre i la coordinació d’intercanvis amb el Regne Unit i França.
En el meu temps lliure, col·laboro com a membre de la junta de l’Associació de Professors d’Anglès de Catalunya, fet que em permet estar al dia de les tendències en l’ensenyament de llengües estrangeres i contribuir a la difusió de l’aprenentatge de l’anglès.
He creat i imparteixo el curs Impulsa l’aprenentatge de la llengua anglesa amb recursos digitals
Email: virginia.marugan@acte.cat