Diplomada en Biblioteconomia i documentació, Llicenciada en Filologia Catalana i Postgrau en prescripció lectora.
Gairebé com de manera innata he desenvolupat la meva vida professional a la Biblioteca Pública. La voluntat ha estat convertir espais com a centres culturals i de foment de la lectura. Una de les meves dèries i projectes que he viscut més apassionadament és el poder desenvolupar contextos per posar el llibre, la lectura i la comprensió lectora a la base de totes les accions de la Biblioteca i del Pla Lector de centre.
Per la mirada que proposarem cap al llibre, cap al llenguatge literari, la lectura en veu alta, el gaudir del llegir…, no necessiten d’un gran pressupost ni d’una gran infraestructura; necessiten una bona de tria de fons i una mediació imaginativa i provocadora. En aquest curs parlarem d’això.
També bona part de la meva experiència l’he viscuda en formar professorat i estudiants de secundària en la recerca efectiva, útil i veraç d’informació: catàlegs, bases de dades, cercadors, etc.
Compartir de manera molt pràctica, didàctica i partint de l’experiència és allò que m’il·lusiona de formar part d’aquesta escola d’estiu d’ACTE. En aquest curs, hi trobareu exemples, imatges d’accions, bibliografia, propostes que es poden posar en pràctica amb bons resultats.
Perquè tots sabem que un espai amb llibres no és una biblioteca, aprendrem a donar vida a la lectura.