Associació Catalana per la Telemàtica Educativa

  • ACTE - Facebook
  • ACTE - Twitter
Divendres 29 de Març del 2024

Aprendre del quotidià

, , ,
Aprendre del quotidià

Mireia Roca i Clara Salido

DESCRIPCIÓ

Aquest curs pretén donar una pinzellada als elements més rellevants del quotidià; entenent el quotidià com a eina i recurs d’aprenentatge a l’abast de tothom. En el dia a dia res no és banal i amb aquest curs intensiu, és el que ens agradaria compartir amb tots vosaltres, com n’és d’important tot el que ens envolta per a aprendre i créixer tant en l’àmbit cognitiu com emocional.

Formació asincrònica amb un espai web amb blocs teòrics compostos per vídeos i/o una selecció de lectures, que seran la base sobre la qual es reflexionarà i es generaran les activitats posteriors, ja sigui en petits grups, gran grup o de forma individual. Aquestes, seran compartides en els fòrums de debat.

OBJECTIUS

  1. Adquirir pensament crític.
  2. Adquirir eines i recursos per a l’organització de l’aprenentatge.
  3. Prendre consciència de la riquesa de la diversitat i del quotidià.
  4. Aprendre a escoltar i reflexionar per crear un clima participatiu.

CONTINGUTS

  • B1 Què entenem per quotidià des d’un vessant pedagògica? I des d’un vessant psicològica? Què sabem de les emocions? Què ens diuen les emocions? – Les integrem en la quotidianitat?
  •  B2 Els tabús quotidians (vida, mort, diversitat sexual, funcional…)
  • -B3 La societat digital en la quotidianitat.

METODOLOGIA

L’avaluació del grau d’aprofitament es farà a partir de forma continuada. A cada bloc hi haurà una activitat relacionada amb el contingut del bloc, que caldrà superar. En finalitzar el curs caldrà fer una proposta d’activitat que reculli tot el treballat en els blocs. L’avaluació del grau de satisfacció de l’alumnat es farà a partir del qüestionari d’ACTE de satisfacció del curs amb relació als següents aspectes:
– Valoració de les expectatives de formació i utilitat professional dels coneixements adquirits
– Adequació dels continguts i de les pràctiques del curs.
– Grau de satisfacció i utilitat professional dels coneixements adquirits
– Valoració del grau de dificultat i del temps real de dedicació.
– Valoració de la qualitat d’atenció i rapidesa de resposta per part del professor

Skills

Posted on

14 maig, 2022

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers per tal d'obtenir informació estadística sobre la base de les dades de navegació dels visitants. Si continues navegant entenem que acceptes el seu ús i, en cas de no acceptar la seva instal·lació, hauràs de visitar l'apartat de Política de Cookies , on trobaràs la forma d'eliminar-les o rebutjar-les. ACEPTAR
Aviso de cookies